-
Bejelentkezés
Kérjük, adja meg e-mail címét!
Regisztráljon a csak1nap.hu-ra, így a következő vásárlása sokkal gyorsabb lehet.
A csak1nap.hu-n Önnek lehetősége van regisztráció nélküli vásárlásra. Ebben az esetben azonban ha legközelebb is vásárolni szeretne az oldalon, minden fizetési és számlázási adatot újra meg kell majd adnia.
{{error.message}}
A Kosárba már rakott be ilyen főtermék, amennyiben ehhez szeretné hozzáadni a választott kiegészítő terméket, úgy azt a Kosár oldalon teheti meg.
Új terméket tenne a kosarába, ehhez adná hozzá ezt a kiegészítő terméket?
Fontos információk a beváltáshoz
Egy vásárlás alkalmával lehetősége van több ajándékutalványt is beváltani, a vásárláskor ezek együttes értékét használhatja fel. Az ajándékutalványokat egy vásárlás alkalmával lehet beváltani.
Amennyiben a kosárba helyezett termékek összértéke nem éri el az utalványok összértékét, a vásárlás végén a fel nem használt egyenleg elvész.
Ha nagyobb értékben szeretne vásárolni, mint az utalványok összértéke, ebben az esetben a különbözetet kell a kosárba tétel után kifizetnie.
Fontos információk a beváltáshoz
Egy vásárlás alkalmával egy kedvezménykód beváltásra van lehetőség.
Amennyiben a kosár érték nem éri el a kedvezménykód beváltásához szükséges minimális kosárértéket, úgy a kedvezmény nem kerül érvényesítésre.
Kiegészítő termék számának módosításához a kiválasztott csomagot először adja hozzá a Kosárhoz.
A fizetési mód függ az átvételi módtól. A fizetési folyamat során csak azok közül a fizetési és átvételi lehetőségek közül választhat majd, amelyek az ön kiválasztott termékéhez elérhetőek. Házhoz szállítás esetén például online is, de a futárnak készpénzzel is fizethet. Csomagpontra történő szállítás esetén készpénzzel, bizonyos átvevőpontok esetén bankkártyával is fizethet. Lehetőség van a vásárlás során előre fizetésre is. Fizetési módokról bővebben a fizetési folyamatban, illetve ügyfélszolgálatunknál tájékozódhat!
Vásárlás utolsó lépése
Ennél a pontnál ellenőrizheti a megadott adatokat! Ha online fizetési módot választott, oldalunk átnavigálja a banki fizetőfelületre. Kérjük, ilyenkor ne zárja be az oldalt, és ne nyomja meg a böngésző „Vissza” gombját! A csak1nap webáruház a OTP Bank Internetes Kártyaelfogadó rendszerét használja. Az itt megadott kártyaadatokat webáruházunk nem látja, azokat kizárólag a bank kezeli. Figyelem! A megrendelést csak abban az esetben tudjuk elfogadni, ha meg is kezdi a fizetést! Online fizetés és e- voucher kombinációja esetén néhány percen belül megérkezik önhöz e-mailben a megvásárolt utalványa!
Fizethetem SZÉP kártyával a külföldi utazást?
Sajnos, nem. Belföldi utazásszervezőként, kizárólag belföldi utazásokhoz tudjuk elfogadni a SZÉP kártya Szálláshely alszámláját.
Hogyan módosíthatok a megrendelésemen?
Megrendelésének módosítását kérheti (termék rendelése esetén legkésőbb a következő munkanapon 10:00-ig, vagy azt követően a megrendelés után a visszaigazoló emailben kiküldött szállítói elérhetőségeken) e-mailben, vagy telefonon is ügyfélszolgálatunk elérhetőségein. Ne felejtse el megadni 8 jegyű azonosítókódját, hogy mihamarabb segítségére lehessünk!
Hogyan töröltethetem a megrendelésemet?
Megrendelésének törlését a megrendelés napjától számított 8 naptári napon belül kérheti (termék rendelése esetén legkésőbb a következő munkanapon 10.00-ig, vagy azt követően a megrendelés után a visszaigazoló emailben kiküldött szállítói elérhetőségeken) e-mailben, vagy telefonon is ügyfélszolgálatunk elérhetőségein. Ne felejtse el megadni 8 jegyű azonosítókódját, hogy mihamarabb segítségére lehessünk! Meddig tudom megrendelni az általam kiszemelt terméket/szolgáltatást? Ajánlataink csak egy napig, 00:00-tól 24:00-ig érvényesek, így a napi akciókat kizárólag ebben az időintervallumban tudja megrendelni. Kérjük, ne hagyja az utolsó pillanatra rendelését! Ajánlatainkat akár út közben, mobil készülékein is megtekintheti - vagy akár meg is rendelheti!
Miért kell kifizetni a megrendelést követően az utazásokat?
Mivel a szállodák csak abban az esetben tudnak fenntartani helyeket az akciós áron, amennyiben azt a vásárlástól számított maximum 5 munkanapon belül megtérítik.
Nem kaptam meg a megrendelésről a visszaigazolást. Mi a teendő?
A megrendelés jóváhagyását követően, tehát sikeres megrendelés esetén rendszerünk néhány percen belül automatikusan kiküldi a visszaigazolást a rendelés folyamán megadott e-mail címre. Kérjük, mindig ellenőrizze, hogy azt helyesen írta-e be! Néhány esetben a levelezőrendszerek automatikusan a Spam / Levélszemét mappába kézbesítik tévesen az üzeneteket, így érdemes ezeket a fiókokat is ellenőrizni! Amennyiben mégsem kapja meg a visszaigazolást, megrendelése sikertelen volt - kérjük, ismételje meg a rendelést!
Külföldről szeretnék rendelni. Megtehetem ezt?
Természetesen külföldről is megvásárolhatják utazási akcióinkat. Ez esetben az utalványokat banki átutalással fizethetik, mely átutalás beérkezését követően 3 munkanapon belül, e-mail formájában küldjük ki Önöknek a megrendelt vouchert.
Termékeink külföldi címre történő kiszállítására a alábbi országokba előre fizetési móddal van lehetőség:
Belföldi utazási ajánlat fizetése banki átutalással, befizetéssel
Kérjük, hogy a rendelés végösszegét a Csak1nap webáruház üzemeltetőjének,
a Telefor Kft-nek, az OTP Bank Nyrt.-nél vezetett számlájára, a megrendelést követően maximum 5 munkanapon belül utalja át.
A hotelek csak ennek teljesítése mellett tudják fenntartani vásárlóink részére a szálláshelyeket az akciós ajánlat szerint.
Kérjük, hogy a közlemény rovatba csak a 8 jegyű rendelésének azonosítóját írja be!
Az OTP Bank Nyrt.-nél vezetett bankszámlánk adatai:
Kedvezményezett: Tele-For Kft
Számlaszám: 11703006-25960822-00000000
Székhely: 1051 Budapest, Nádor utca 16.
Swift: OTPVHUHB (csak külföldi bankszámláról indított utalás esetén szükséges)